مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


فراگیری نصب پایتون python در ویندوز
python یکی‌از لهجه های دوست داستنی در ایالت متحده و امریکا میباشد ، استدلال این محبوبیت به بضاعت و اقتدار بالا در شئی گرای آن دارااست ، خوشبختانه برنامه نویسان موسسات همکار طراحی سایت  در کشور‌ایران نیز رو بدین لهجه حاذق آورده اند و برنامه های خیر را با پایتون نوشته اند ، در‌این نوشته شما‌را با نصب پایتون در ویندوز آشنا می کنم همینطور بزرگترین بخش در environment که نیاز به نشانی دهی در CMD ویندوز را دارااست .

 
پروسه عمل:
1- در آغاز وارد پیوند https://www.python.org/downloads/windows گردید و آخری ورژن را دانلود نمائید
2- بعداز دانلود پوشه اجرایی EXE را اجرا فرمائید و وقتی که به وب متصل می‌باشید چشم به راه بمانید تا تعلق های موردنیاز را نصب نماید.
3-پس از انتها نصب شما با آمدن در CMD  وینوز و با وارد کردن امر python --version می بایست ورژن مربوطه اکران داده شود و با خطای 'python --version' is not recognized as an inteal or exteal command,
operable program or batch file روبرو نشوید.
4- در حالتی که مرحله 3 سیستم ورژن نصب گردیده را اکران نداد بهتر میباشد دست به فعالیت گردید. از منوی start ایکن python را با کلیک راست گزینش نمایید و آخری آیتم یعنی properties را تعیین فرمایید.
5-در بخش ویندوز 7 شما یک تکست جعبه دارید با اسم Start in که مسیر برنامه را اکران می‌دهد کافی میباشد به عبارتی مسیر را نسخه برداری نمائید.
6-آن گاه در بخش کاوش start تیتر environment را تایپ فرمایید شما بایستی در حاصل یافت گردیده برنامه edit environment variables for your account را تعیین فرمائید.
7-بعداز اجرا شما بایستی در نصیب user variables for alarm را بازنگری کنید و دنبال گزینه PATH بگردید .
8- PATH را edit فرمایید و محتویات آن را در notpad وارد نمائید ، اکنون وقتشه که مقدار نسخه برداری گردیده در مرحله 5 را به انتهای متن مو جود اسکن فرمایید لازم میباشد بدانید در صورتی در آخر مقدار اصلی ; ندارد بی تردید شما نقطه ویرگول ; را وارد نمائید آن‌گاه مسیر نصب گردیده پایتون را در آن درج فرمایید
برای مثال  بایستی این چنین باشد

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 16:49


مراد از هاست php چه می‌باشد؟
در‌حالتی که با طراحی وب آشنا باشید پس لهجه برنامه نویسی ‌PHP طراحی سایت را می‌شناسید .PHP یکی کاربردی ترین گویش های برنامه نویسی میباشد که در تمام کامپوترها و سیستم دلیل هاست لینوکس و هاست ویندوز اجرا میگردد.PHP مانند فیلتری میباشد که محل ورود آن کدها و خروجی آن صفحه ها HTML میباشد.در‌این نوشته‌ی‌علمی شما‌را با هاست php و سیستم های رئیس محتوا که با این گویش نوشته می گردند، طولانی تر آشنا خوا‌هیم کرد.


شناخت با PHP :


PHP یک گویش کد نویسی رایج میباشد که برای ساخت صفحه ها اینترنت پویا (مانند صفحه های لاگین یا این که کارتهای خرید) به کار گیری میگردد. کد PHP در سورس HTML یک وبسایت جای‌دارد و به جای مرورگر روی سرور اینترنت هاستینگ اجرا می‌شود. براین اساس در حالتی که به سورس کد یک کاغذ اینترنت PHP نگاه فرمائید تنها HTML را خواهید رویت کرد.

پیشین از خرید هاست و دامین اعتنا داشته باشید شایسته ترین گزینش پلن هاستینگ برای سایتهایی که با برنامه پی اچ پی برنامه نویسی میگردند به عبارتی هاست لینوکس یا این که هاست سی پنل میباشد.

از‌آنجا که PHP یک گویش اسکریپتینگ رایج و جهانی میباشد قابل استعمال در گوشی های مشهور مانند iPhone و iPad نیز میباشد. بخش اعظمی از وبسایت های پر اسم و رسم مانند صورت بوک و ویکی پدیا نیز به گویش PHP درج شده اند.

سفارش اینترنت راز: راهنمای فعالیت با phpMyAdmin

سیستم های مدیر محتوای که به گویش PHP درج شده اند
۱-جوملا
۲-دروپال
۳-وردپرس از پاراگراف سیستم های رئیس محتوای دارنده سورس گشوده معروفی می‌باشند به لهجه PHP درج شده اند.

بخش اعظمی از اینترنت مسترها در ساخت وب سایت خویش از این سه سیستم استعمال می‌کنند. هر سه آنان دارنده افزونه و قالبهای گرافیکی متعددی می باشند که اینترنت مسترها می‌توانند در ایجاد یک سایت خوب با ظاهری ماهر از آن‌ها فایده گیرند. علاوه بر این قالب های جان دار در‌این سه سیستم، قالبها قابل سفارشی کردن نیز میباشند یعنی اینترنت مسترها می‌توانند با اعتنا به نیازشان آن‌ها را تغییر‌و تحول و تبدیل نمایند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 126 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 16:40

ساخت وب سایت بازاریابی کانال ای
شناخت با طراحی وب بازاریابی کانال ای
همان گونه که در صدر اشاره کردیم، امروزه محل اصلی کسب درآمد موسسات بازاریابی، طراحی سايت میباشند. به گونه ای که تعداد آن ها همگی ساله در هم اکنون ارتقاء هست و اکثری از محصول ها و سرویس ها را مشتمل بر میشوند. از فروش موردنیاز روزمره تا توصیه خوراک و خرید خودرو خانه و…ولی با این درحال حاضر تنها بعضی از این وب سایت ها توانسته اند پیشرفت نمایند و تبدیل به مارک گردیده اند . درین نصیب به شما خوا‌هیم بیان کرد که به چه شکل بتوانید درین عمل پیروز گردید .

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد، در دنیای مدرن اینترنت‌وب سایت‌ها محل اصلی شرکت ها بازاریابی به شمار می آیند. به سیرتکامل‌ای که کلیه ساله تعداد آنان رو به ارتقا بوده و بخش اعظمی از سرویس ها و محصولاتی را که دارا هستند دربرگیرنده این حوزه میگردد. از پاراگراف می شود به فروش ما یحتاج روزمره، توصیه خوراک و خرید خانه یا این که خودرو و غیره اشاره نمود. البته با این وجود تنها بعضا از وبسایت ها توانسته اند به پیشرفت بالا دست پیدا نمایند و به یک مارک تبدیل شوند. برای اینکه بتوانید در‌این حوزه غالب گردید لازم میباشد که با ساخت وب سایت بازاریابی کانال ای آشنا باشید. درین نوشته‌ی علمی شمارا بیش تر با این قضیه آشنا خوا‌هیم کرد تا در عمل خویش پیروز گردید.

ساخت وب سایت بازاریابی کانال ای
نکات مهم در طراحی وب بازاریابی کانال ای
در بالا لازم میباشد برای کسب و فعالیت خویش یک وب سایت ساخت کنیم. در اینجا بایستی ذکر کنیم که تولید وبسایت ‌عمل بسیار بی آلایش ای بوده و می‌قدرت با مراجعه کردن به کمپانی طراحی وب برای خویش یک وبسایت ساخت نمایید. لازم میباشد وب سایت شما یک تارنما فروشگاهی بوده تا بتوان در آن محصول ها گوناگون را جور بندی کرد. برای آغاز نیاز وجود ندارد که تمامی محصول ها را بازاریابی فرمائید و صرفا می قدرت یک‌سری جنس را گزینش کرد و در کمپانی روی فروش آن‌ها تمرکز فرمایید. برای اینکه فرآورده شما فروش بهتری داشته باشد، می‌توانید عکس های مختلفی از زوایای متفاوت از آن گرفته و عکس ها را در دست طراح وب سایت گذارده تا بتواند از تصاویر به طور اسلایدر برای وب سایت شما به کارگیری نماید و آن را در وب سایت درج کند. در حالتی که که بازاریابی شما در حوزه معرفی سرویس ها متفاوت شرکت های هست، برای این عمل بهتر میباشد که فیلم‌ها و ویدیو تصاویر آن را در وبسایت به اکران بگذارید. برای این فعالیت بایستی اعتنا داشته باشید که فیلم و عکسی که قرار میباشد آن را در تارنما بگذارید، به وسیله گروه شما و خویش شما تهیه و تنظیم گردیده باشند. بدین معنی که فیلم و عکس حقیقی باشد. این فعالیت موجب می‌شود که یوزرها و مشتریان برای خرید اطمینان بیشتری داشته باشند. یکی از دیگر از مواقعی که لازم میباشد در طراحی وب سایت بازاریابی کانال ای به آن اعتنا داشته باشید، این میباشد که همگی مشخصات و نکات مثبت و منفی که متاع شما داراست را به هم پا سرویس ها متبوع در تارنما درج فرمائید و از لاف یا این که اغراق برای تولید ها خویش به کارگیری نکنید. در دنیای مدرن مشتریان و یوزرها بسیار هوشیار بوده و به آسانی فریب لاف را نمی‌خورند. پس لازم میباشد که برای اعتماد اضافه مشتریان صریح خیس باشید.

برای ساخت سایت بازاریابی کانال ای یک کدام از دیگر از مواقعی که لازم میباشد در حیث داشته باشید، تعیین قالب وب سایت و رنگ بندی فونت وب سایت هست. بهتر میباشد سعی فرمایید که برای تارنما خویش دیدنی ترین ها را گزینش نمایید. همینطور برای ساخت سایت بازاریابی کانال ای بهتر میباشد که از سایر وب سایت هایی که در‌این حوزه مطرح می باشند، نسخه برداری برداری نکنید. برای جذب اضافه یوزرها و مشتریان شایسته ترین کاری که میتوانید انجام دهید این میباشد که تفاوت خویش را با رقبا جلوه دهید. برای جذب بیش تر یوزرها بهتر میباشد که برای هر متاع ارزش آن را درج فرمائید. زیرا نیم بیشتری از کاربرانی که‌این روز ها به موتورهای کاوش مراجعه مینمایند، در ادامه جستن ارزش فرآورده متبوع خویش هستند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 18:35

۵ – ASP (Active Server Pages)
این زبان در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد که فقط بر روی سرویس های میزبانی وب ویندوز قابل اجرا است. قابلیت های آن بسیار شبیه PHP است.

این زبان‌ها همه به نوعی مکمل زبانطراحي سايت هستند که امکانات جانبی بیش تری به آن اضافه می‌کنند. ASP زبان برنامه نویسی سمت سرور است که دستورات ترجمه شده آن برای کاربر نمایش داده می‌شود.

مزیت زبان‌های برنامه نویسی سمت سرور مانند: PHP و ASP این است که کدهای اصلی این زبان‌ها برای کاربر نمایش داده نمی‌شود. به همین دلیل کپی برداری و سرقت این کدها کار آسانی نیست که این خود از حقوق برنامه نویس محافظت می کند.
۶- Python
پایتون اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی توسط خودو فان روسوم در مؤسسه ملی تحقیقات ریاضی و رایانه (CWI) در کشور هلند ایجاد شد.

پایتون یک زبان چند منظوره است که از آن می‌توان برای توسعه طیف زیادی از برنامه ها و نرم افزارها استفاده کرد. یادگیری پایتون نسبت به دیگر زبان‌های برنامه نویسی ساده‌تر است. از آن‌جا که پایتون یک زبان برنامه‌نویسی چند منظوره است، امکانات فراوانی را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.

بسیاری از شرکت های بزرگ مثل گوگل، یوتیوب، فیس‌بوک و غیره از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند.

پایتون در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی کاربرد فراوانی دارد. همچنین چرخه (ویرایش-آزمایش-اشکال زدایی) در برنامه های مبتنی بر پایتون بسیار سریع و آسان است.

زبان‌های برنامه نویسی که در این مقاله معرفی شدند، از مهم‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های طراحی سایت هستند که به صورت گسترده در سایت‌های زیادی کاربرد دارند.

امروزه به این دلیل که از قبل قالب های فراوانی توسط طراحان تهیه شده است، برای طراحی سایت نیاز چندانی به دانستن زبان برنامه نویسی ندارید. تنها کافی است بخش‌های مختلف را به سایت خود اضافه کرده و مطالب را منتشر کنید. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب و کاربر پسند لازم است نکات طراحی سایت را به خوبی رعایت کنید. با کمک این تکنولوژی، افراد می‌توانند با کم‌ترین میزان تجربه و دانش، طراحی سایت را انجام دهند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 17:37


لهجه php یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور میباشد. معمولاً هنگامی که کلام از این گویش به بین میاید کاربردهای لهجه PHP در اینترنت و طراحی وب سایت مطرح می گردد. البته حقیقت این میباشد که‌این گویش قادر دارنده کاربردهای متعددی میباشد که شاید بخش اعظمی از ما از آن بی‌خبر باشیم. طراحي سايت  در‌این نوشته ی علمی همدم ما باشید تا با حقایق این گویش آشنا شویم.

معرفی گویش PHP
php یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور میباشد که به طور بدون‌پول و متن گشوده ارائه شده‌است. کاربرد و انگیزه اصلی این گویش برنامه‌نویسی ذیل اینترنت و ساخت سایت‌وب سایت میباشد. برای آشنایی خصوصیت‌های این لهجه بد وجود ندارد خصوصی هم به نوشته‌علمی‌ی php چه می‌باشد؟ بزنید.

شایسته ترین لهجه‌های برنامه‌نویسی ذیل اینترنت کدامند؟


کاربردهای گویش PHP
۱- ساخت وب سایت‌وب سایت (Back-end)
اصلی‌ترین کاربرد این لهجه طراحی وب سایت‌وبسایت میباشد. هنگامی که شما یک برگه‌ی استاتیک به لهجه HTML دارید این لهجه PHP میباشد که آن را داینامیک کرده و به آن توان پردازش می بخشد. فارغ از به کار بستن از لهجه سمت سرور صفحه ها اینترنت قابلیت و امکان پردازش و دستکاری نخواهند داشت.

دیدنی میباشد بدانید بخش اعظمی از اینترنت‌تارنما‌های پهناور عالم مثل FaceBook، Wikipedia، Yahoo و.. با این لهجه گسترش داده گردیده‌اند. در جمهوری اسلامی ایران هم اینترنت‌تارنما‌های بزرگی مثل دیجی محصول از این گویش سود کرده اند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 184 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 18:46


تفاوت های دربین طریق طراحی وب ریسپانسیو (عکس العمل گرا) و ساخت وب سایت آداپتیو (انطباقی) – بخش نخستین : طراحی وب ریسپانسیو و آداپتیو هر دو نحوه هایی می‌باشند برای ایجاد و طراحی سایت سازگار با نمایشگرهای گوناگون اشکال دستگاه ها (multi-device friendly) . با اینکه طرز پباده سازی ریسپانسیو بوسیله گوگل سفارش گردیده و از طریق پباده سازی آداپتیو رایج خیس میباشد ، ولی به هر اکنون هر دوی این روشها برای طراحی سایت عکس العمل گرا به بعدها نمایشگرهای گوناگون دارنده نقاط قوت و ضعف خویش می باشند . به‌دنبال به باز نگری تفاوت های مو جود در بین این دو شیوه پباده سازی ، به ویژه دراین باره ها خوا هیم پرداخت :

راحتی در گسترش
سطح کنترلی که در پباده سازی دارید
دامنه پشتیبانی از نمایشگرهای گونه های دستگاه ها
چه واحد سنجش این طرز ها در آینده نیز گزینه استعمال قرار خواهند گرفت
سرعت بار گذاری و دانلود و سعی کلی وب سایت با استعمال از این نحوه ها
طراحی وب سایت ریسپانسیو

شناخت با برخی مفاهیم پیش از استارت مقایسه در میان ساخت وب سایت ریسپانسیو و طراحی وب آداپتیو
فهرست مطالب [اکران فهرست]

پیش از اینکه وارد مقایسه جزء به جزء این دو شیوه طراحی وب سایت بشویم ، بهتر میباشد با مفاهیم توسعه یافته این دو شیوه آشنا بشویم .
وبسایت های ریسپانسیو ، دارنده طرح و دکوراسیون جاری می باشند که سوای در لحاظ تصاحب کردن بعد ها نمایشگر دستگاه تغییر تحول می کنند و هم خوانی می‌شوند . مدیا کوئری ها (media query) به تارنما های ریسپانسیو اذن می‌دهند تا حتی‌د‌ر حین تغییر تحول سایز بروزر نیز مطابقت و همخوانی شوند و برخورد دهند .
تارنما های آداپتیو از اندازه های فیکس بسته به نقاط ناکامی از پیش رقم خورده استعمال میکنند و وقتی که برگه اینترنت بر روی بروزر کابر لود شد از مطلوب ترین نسخه لی اوت و اندازه برای اکران تارنما به کارگیری می نمایند .
اکنون با پی بردن مفاهیم کلی این دو سبک پباده سازی ، به باز‌نگری تفاوتهایشان در مسئله های ذکر شده می‌پردازیم .

راحتی در بسط ساخت سایت ریسپانسیو
مهم ترین تفاوت فی مابین طراحی وب ریسپانسیو و ساخت سایت آداپتیو ، طریق پیاده سازی آنها در پروژه میباشد . زیرا پباده سازی ریسپانسیو دارنده لی اوت به طور کامل سرازیر میباشد ، پس بهتر در تارنما هایی که قصد پباده سازی از نخست را داریم آیتم به کارگیری قرار گیرد .
سعی برای متناسب سازی کدهای یک سایت با لی اوت ریسپانسیو عملی خسته کننده میباشد زیرا شما دارنده سطح در دست گرفتن سایتی نیستید که از در آغاز خویش آن را کد نویسی نموده اید . در چنین وب سایت هایی ، زیرا وب سایت از قبلی برای اندازه مشخصی پباده سازی شده‌است ، بهتر میباشد از طریق آداپتیو به کارگیری فرمایید به دلیل آنکه در‌این حالت نیاز به باز‌نگری و تغییر‌و تحول کدهای وب سایت ندارید و با ساخت نقاط ناکامی دلخواه ، وب سایت را برای بقیه بعد ها نمایشگرها نیز متناسب میکنید .
با دقت به مقاله بالا ، به کارگیری از لی اوت آداپتیو برای وب سایت از پیش تشکیل شده ای که قصد عکس العمل گرا سازی آن را داریم بهتر میباشد ، البته از طرفی بایستی به‌این نکته اعتنا کرد که در‌این شیوه بایستی برای هر مکان ناکامی یک لی اوت متعدد پباده سازی کنیم و دوران دوره اجرا و پیاده سازی این طرز اضافه و نیازمند توشه کاری و کد نویسی بیشتری میباشد .

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 15:09


پیش اکران نوشته همگانی قبلی از تکثیر در وردپرس
درین نوشته‌ی علمی ساخت طراحی سایت اسپیناس میخواهیم درخصوص پیش اکران نوشته همگانی قبلی از تکثیر در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم. چه گونه میتوانید پیش اکران نوشته همگانی گذشته از نشر در وردپرس داشته باشیم.

آیا تا اکنون خواستید که به فردی اذن دسترسی خاصی دهید که یکی نوشته های شما پیشین از این که نشر دهید به طور پیش اکران مشاهده نماید. به صورت پیش فرض شما نمی توانید این عمل را فارغ از این که ساخت اکانت کاربری با دستکم دسترسی داشته باشید. درین نوشته‌علمی ساخت وب سایت به شما نشان خوا‌هیم بخشید که چه گونه به راحتی این اذن دهد که نوشته را پیشین از نشر ، پیش اکران دهد.

چه هنگامی به پیش اکران پست های همگانی منتشر نشده در وردپرس نیاز دارید؟
شما هنگامی که میخواهید یک نوشته را به بلاگ یا این که تارنما خویش طولانی تر نمایید پیشین از تکثیر آن را با فردی که بیرون از مجموعه پباده سازی شما میباشد به اشتراک بگذارید و حیث این فرد را در باب مطالب خویش بدانید و این کامنت خیلی برای شما ارزشمند باشد. با این طریق میتوانید یک کارشناس در هر فیلدی که سایت شما میباشد نوشته‌ی‌علمی و محتوای اثر گذار تهیه و تنظیم فرمائید.

تصاویر در HTML نصیب دوم
به صورت پیش فرض شما دو آیتم پیش رو دارید:
برای این فعالیت برای استفاده کننده یک اکانت کاربری با دسترسی ویرایشگر تولید نمائید.
نوشته‌ی‌علمی را در داک گوگل اسکن نمائید و لینک و پیوند را برای استفاده کننده به اشتراک بگذارید تا بتواند نوشته‌ی علمی را مطالعه نمائید.
منش حلی معمولی در صورتی‌که شما بتوانید که یک پیوند سری به طور پیش اکران به اشتراک بگذارید فیدبک خیر و خوبی خواهید داشت. برای این شیوه حل نگاهی به پنل رئیس بیندازیم که به راحتی پیش اکران در پست های همگانی در وردپرس داشته باشیم.

روش اضافه کردن پیش اکران پست های همگانی گذشته از نشر آن در وردپرس
او‌لین کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که افزونه Public Post Preview را دانلود نمائید و آن را نصب و فعالسازی نمایید. بعد از فعال‌ساز‌ی ، بایستی نوشته یا این که ورقه ای که میخواهید به اشتراک بگذارید را بازنویسی فرمایید. در ذیل دکمه تکثیر ، کادری فعال برای شما گشوده می گردد تا پیش اکران همگانی کاغذ یا این که نوشته فعال شود. به تصویر نگاه نمایید:

 


بعداز فعال کردن پیش اکران همگانی، می بایست روی دکمه ذخیره کلیک فرمایید تا تغییرات صورت گرفته را ذخیره نمایید. در مرحله آنگاه میتوانید میتوانید URL پیش اکران را نسخه برداری کرده و برای فرد متبوع ارسال فرمائید و به راحتی نوشته‌علمی به اشتراک نهاده می گردد.

شایسته ترین ابزار های باز نگری و بررسی تارنما
URL پیش اکران یک پیوند همگانی میباشد که به همگی اشخاص که می‌توانید URL پیش اکران را دارا هستند اذن می‌دهد نوشته را گذشته از نشر مشاهده نمایند البته با این حالا نمی توانند هیچ سیرتکامل دستکاری یا این که تغییری را در نوشته‌ی علمی ساخت نمایند.

برای غیر فعال کردن پیش اکران همگانی ، می بایست صفحه یا این که نوشته را بازنویسی فرمائید و قاب مرتبط با پیش اکران همگانی را غیر فعال نمائید. همینطور میتوانید با‌گاز نوشته های به اشتارک گذارده را تکثیر فرمائید.


امید داریم این نوشته‌ی علمی به شما یاری کرده‌با‌شد تا بتوانید به راحتی نوشته ها را به طور پیش اکران همگانی در وردپرس را به اشتراک بگذارید. این افزونه می‌توانید شایسته ترین مورد برای طراحی وب سایت شرکتی باشد تا محتوای مفیدی را رد ارتباط با بیزینس خویش داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 15:10


ساخت سایت امروزه با وجود شبکه های عمومی مختلف تصور می‌گردد نیاز به طراحی وب سایت فردی کم شده هست البته به هیچ عنوانً اینطور وجود ندارد.
داشتن یک تارنما فردی با یک طراحی سایت دامنه اختصاصی اختصاصی بفرد برای کسانی که نیاز به وب سایت فردی دارند بسیار می‌تواند کارآمد باشد، در شبکه‌های‌مردمی یا این که همچنین وب لاگ ها دست شما برای تغییر بسیار از چیزها و فردی سازی آنها بسته هست در صورتی با طراحی وب فردی و داشتن یک وب سایت منحصربه‌فرد برای خویش شما میتوانید هر آنچه که نیاز دارید را به وب سایت خویش بیش تر نمایید.

برای اینکه یک وب سایت فردی غالب داشته باشید می بایست مواقعی را رعایت فرمائید که ما تنی چند از آن‌ها‌را برای شما لیست کرده ایم:

واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن در ساخت وب سایت فردی
نسبتاً نیمی از یوزرها از تلفن همراه برای کاوش در وب و وبگردی به کار گیری میکنند. واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن وبسایت یعنی اینکه تارنما شما در تمام دستگاهها از دسکتاپ گرفته تا گوشی و تبلت بدرستی اکران داده شوند. به نوعی میتوان گفت ریسپانسیو بودن یکی از اساسی ترین نیازهای یک وبسایت میباشد.

منعطف بودن در طراحی وب سایت فردی
وب سایت فردی بایستی کاملا بتواند فردی سازی شود و متناسب با نیازهای استفاده کننده پاسخگو باشد؛ و برای هدفی که پباده سازی شده‌است پاسخگوی نیازهای آن انگیزه باشد.

پنل مدیریتی شل و ول و سهل تارنما های فردی
یکی خصیصه های مهمی که در طراحی سایت فردی باید به آنان اعتنا ویژه ای شود نصیب پنل مدیر تارنما فردی هست. پنل رئیس وب سایت فردی می بایست بدور از هر سیرتکامل پیچیدگی و سردرگمی باشد و از مورد ها بلااستفاده ای که هیچ گاه گزینه استفاده قرار نمیگیرد دوری شود. در سیستم های مدیر محتوای فراهم معمولاً این مسائل رعایت نشده و هر که قرار هست با وب سایت و پنل مدیریتی آن فعالیت نماید با فضای وسیعی از تجهیزات مواجه می گردد که‌این مساله سبب می شود رئیس وبسایت سردرگم شود.

مخارج راه اندازی طراحی وب فردی
مزیتی که طراحی سایت فردی نسبت به دیگر انواع ساخت سایت داراست این میباشد که هزینه ها در طراحی وب سایت فردی بسیار کمتر میباشد چون در طراحی سایت فردی تجهیزات فراوانی استفاده نمی شود و احتیاج به پیاده سازی این موردها وجود ندارد.

تجهیزات طراحی وب فردی
از امکاناتی که در وبسایت های فردی می بایست وجود داشته باشد میتوان به موارد تحت اشاره نمود:

داده ها تماس شخص ( شماره تلفن، نشانی ، نقشه ، نشانی ایمیل و . . .)
قسمتی برای درج مقاله‌ها و خبر‌ها
قسمتی برای درج داده ها در رابطه اینجانب
قسمتی برای لینک دوستان عزیز
تعریف‌و‌تمجید رزومه فردی
آمارگیر وب سایت
امکان کامنت گذاری برای یوزرها
آلبوم تصاویر و مثال امور
لحاظ سنجی
و...
کمپانی رایا پارس مفتخر میباشد که در طی سالها فعالیت تخصصی در حوزه طراحی سایت (انواع آن) و بهینه سازی تارنما مثال های کارکشته درین عرضه از خویش بجای نهاده میباشد که می‌توانید این مثال ها را در صفحه ساخت وب سایت آماده ببینید همینطور برای دیدن مثال شغل های ساخت سایت فردی می‌توانید به صفحه طراحی وب سایت فردی رجوع کنید.

همینطور کمپانی رایا پارس ساخت سایت فردی برای:

طراحی سایت پزشکان

طراحی وب سایت وکلا

ساخت سایت هنرمندان

طراحی وب سایت ورزشکاران

طراحی وب سیاستمداران

طراحی وب بازیگران

طراحی وب سایت مولف ها

و . . .انجام می دهد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 17:07

امروزه استعمال گسترده از وب و نفوذ آن فی مابین اشخاص جامعه، اکثری از موسسه ها ، اداره ها و افراد را واداشته تا با ساخت وب سایت به معرفی خویش بپردازند. طراحی وب نیاز به علم فنی دراین مورد داراست و ما درین نوشته‌علمی قصد داریم تا شما‌را با مراحل ساخت سایت آشنا کنیم.

ساخت وب سایت مشتمل بر 3 مرحله کلی میباشد، که عبارتند از تثبیت دامنه، خرید فضای میزبانی اینترنت، پباده سازی و کدنویسی وبسایت که به دنبال به توضیح هر مورد از آن‌ها خوا‌هیم پرداخت.تثبیت دامنه

دامنه و به اصطلاح انگلیسی (Domain) معرف نشانی طراحی سایت  شما در وب هست. همانگونه که در دنیای حقیقی وواقعی هر فردی برای خانه خویش آدرسی داراست شما نیز در دنیای مجازی مستلزم یک نشانی میباشید تا از روش آن شناخته گردید.
اسم دامنه میتواند دربرگیرنده حروف یا این که عدد باشد و بایستی دست‌کم 3 کارکتر و حداکثر 63 کارکتر داشته باشد تا بتوانید آن را تثبیت فرمائید. به صورت نمونه www.novinwebgostar.com و www.nwg.ir اسم دامنه های نوین اینترنت گستر هستند. همان گونه که میبینید دامنه از سه بخش درست شده که با یک نقطه از هم مستقل می‌شوند. بخش نخستین www که مخفف World Wide Web در معنای دنیا اینترنت میباشد که در تمامی دامنه ها موجود است. بخش دوم novinwebgostar اسم شما می‌باشد که می‌تواند نام کمپانی، متاع، اسم و ... باشد و بخش سوم پسوند دامنه میباشد. پسوند دامنه قادر است معرف مدل کار شما، اسم مرز و بوم و ... باشد. به صورت نمونه پسوند com مخفف commercial ، پسوند net مخفف network ، پسوند org مخفف organization و پسوند کشورها مثل ir که مخفف iran ، پسوند uk مخفف united kingdom و بقیه پسوندها که هریک مخفف یک نام یا این که سرزمین هستند.
نکته مهمی که در تعیین دامنه اهمیت دارااست اسم و ارتفاع دامنه می‌باشد. در گزینش اسم تلاش نمایید که اسم کمپانی و یا این که نامی که متناسب با محتوای وب سایت شما باشد تعیین نمائید زیرا اسم دامنه شما می‌تواند در مرتبه بندی شما در حاصل جستجوی گوگل تاثیر گذار باشد و ارتفاع دامنه چرا‌که بتوان آن را به راحتی در ذهن سپرد اهمیت دارااست. طولانی ترین اسم دامنه ای که تثبیت گردیده دامنه پایین با 63 کارکتر می‌باشد.
www.thelongestdomainnameintheworldandthensomeandthensomemoreandmore.com

 

چه‌گونه دامنه خویش را تثبیت کنیم؟
برای تثبیت دامنه بعد از گزینش اسم آن بایستی مطمئن گردید که آن دامنه تا قبل از این به وسیله فرد دیگری تثبیت نشده باشد و برای تثبیت آزاد باشد. برای جستجوی دامنه میتوانید از بخش سرویس ها - تثبیت دامنه وبسایت ما، آن را بازنگری و در فیس آزاد بودن نسبت به تثبیت آن با قیمتی مطلوب مبادرت فرمایید.
شرکتهای مختلفی برای تثبیت دامنه وجود دارا هستند که هزینه آن نیز با اعتنا به کمپانی تثبیت کننده مختلف میباشد. ارزش های ارائه گردیده در نوین اینترنت گستر برای تثبیت دامنه تحت خیس از دیگر شرکت های میباشند. (مشاهده بها تثبیت دامنه)
نکته مهمی که در تثبیت دامنه بایستی به آن دقت کرد تثبیت دامنه به اسم فرد شما می‌باشد. اکثری از موسسه ها به علت علم نادر یوزرها، دامنه های درخواستی را به اسم خودشان تثبیت میکنند که در آینده شما‌را با خلل روبرو خواهد ایجاد. بدون شک در هنگام تثبیت دامنه بخواهید که آن را به اسم شما تثبیت نمایند.
در‌حالتی که که میخواهید دامنه ir تثبیت نمایید، از آنجایی که‌این پسوند وابسته به میهن عزیزمان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پایین لحاظ پژوهشگاه علم های بنیادی تثبیت می گردد. در آغاز بایستی در وب سایت این سازمان به نشانی www.nic.ir یک شناسه کاربری بسازید و در صورتی‌که که بها برایتان ملاک نباشد می‌توانید از روش به عبارتی تارنما دامنه خویش را تثبیت و پرداخت فرمائید. البته چنانچه که میخواهید از روش شرکت ها دیگر دامنه خویش را تثبیت نمایید، در هنگام توصیه بدون شک شناسه کاربری خویش در ایرنیک را به آنان اعلام کنید تا به اسم خویش شما تثبیت شود. نوین اینترنت گستر تحت عنوان نماینده تثبیت دامنه های ir هزینه تحت تری را نسبت خویش سازمان اخذ می‌کند و دامنه را به اسم خویش شما در پنل ایرنیک تثبیت می نماید.
در حالتی که که بخواهید دامنه با پسوندهای در بین المللی (com, net, org , …) تثبیت نمائید، با اعتنا به اینکه از این دامنه ها از طرف موسسات تثبیت کننده فرنگی انجام میشود و شرکتهای اهل ایران نماینده آن ها می‌باشند، قطعا پیشین از تثبیت دامنه از کمپانی اهل ایران بپرسید که آیا دامنه را به اسم خویش شما تثبیت می نماید یا این که نه.
زیرا برخی از شرکت ها فرنگی به جهت تحریم ها اذن تثبیت دامنه را با ویژگی ها اهل ایران پذیرش نمیکنند و موسسه ها اهل ایران طرف قرارداد با آن‌ها دامنه ها را به اسم خودشان و با نشانی فرنگی تثبیت می‌کنند.
از آنجایی که نوین اینترنت گستر نماینده تثبیت دامنه کمپانی ریسلو میباشد که مشتمل بر لیست تحریم ها نیست، ما دامنه های فی مابین المللی را به اسم خویش افراد تثبیت می‌کنیم.

بعد از اینکه دامنه خویش را تثبیت کردید می بایست آن را به یک هاست یا این که وب لاگ وصل نمایید. در بخش بعدی به توضیح میزبانی اینترنت و هاستینگ خوا‌هیم پرداخت و در یادگرفتن مستقل ای طریق ایجاد بلاگ و اتصال دامنه به وب لاگ را کاملا توضیح خوا هیم اعطا کرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 13:51


در دنیای امروز که رقابت فی مابین کسب و امور شدت گرفته و با سرعت بسیار متعددی در حالا پیشروی میباشد بایستی بتوانید رده خویش را در‌این بازار محافظت نمایید. دنیای وب،اینترنت و کلاً ساخت وب سایت بستری را فراهم کرده تا کسب و امور بتوانند به گونه های نوین نیاز خویش را تامین نمایند. اینک  طراحی سایت بخش اعظمی از کسب و امور در بستر اینترنت حاضر می باشند و از روش وب سایت با مشتریان و یوزرها خویش به راحتی در رابطه می باشند.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا با نگاهی ظریف مزایای داشتن سایت های منحصر را برای شما بازگو کنیم تا شما هم بتوانید مقام خویش را بین صاحبان کسب و عمل پیدا کرده و کسب و فعالیت خویش را از این شیوه بسط دهید.

در‌حالتی که تا به امروز از طریق های سنتی برای بسط کسب و عمل خویش منفعت می بردید فعلا دیگر وقت آن رسیده تا پا را بالاتر بگذارید. ورود به عرصه دیجیتالی شما‌را میتواند خیر در شهر، خیر در استان بلکه در سطح سرزمین و جهان معرفی نماید و همین مورد میتواند سیلی از اتفاقات مثبت را به سوی شما روان نماید. همان طور که میدانید مشتریان شما نیاز دارا هستند تا تصویری از شما، کمپانی و مال یا این که خدمتی که ارائه می دهید داشته باشند و شایسته ترین مکان برای ارائه این سرویس ها بستر اینترنت میباشد. جایی که شما نام‌و‌نشان و برندینگ خویش را در آنجا ساخت خواهید کرد. 

طراحی وب منحصربه‌فرد

ولی پیشین از هرچیز شما می بایست درایت بدون نقص از آن چیزی که می‌خواهید قدم در آن بگذارید داشته باشید. پیرو به برخی از مزایای داشتن یک وب سایت منحصر خوا هیم پرداخت:

· ابزاری برای برندسازی

· صرفه جویی در هزینه ها

· کسب اعتبار

· بازاریابی ریلکس و هدفمند

· سهولت در برقراری رابطه

· اهمیت عصر

· ارائه سرویس ها 24 ساعته

· برداشت دائمی

پس برای سود مندی از این مزایا در‌پی یاروهمدم ما باشید.

· ابزاری برای برندسازی

در مجموع می اقتدار اعلام کرد داشتن تارنما منحصر به فرد در واقع یک ضرورت به حساب آورده می شود. یک کدام از مزایای آن برندینگ میباشد و شما میتوانید با داشتن یک تارنما فردی، مارک خویش را ساخت نمائید و براین اساس خویش را بین بقیه برندهای جان دار در بازار پر رنگ فرمایید. بایستی چنان ذهنیتی از روش تارنما در مخاطب تولید نمایید که به محض دیدن اسم و لوگو کمپانی شما و یا این که با شنیدن اسم مارک شما ذهنیتی مثبت در آن ها تولید شود.

· صرفه جویی در هزینه ها

شما میتوانید با تولید یک وب سایت برای کسب وکار خویش اکثری هزینه ها را کاهش دهید. شما در یک وبسایت می‌توانید فروش داشته باشید، تبلیغات فرمایید، بازاریابی نمایید و کلی مزایای بهتر. تمام این مزایا را می قدرت در موقعیت سنتی هم داشت. منتها ترازو هزینه ها در مقایسه با هم ابدا قابل قیاس وجود ندارد به نحوی که هزینه مراقبت یک وب سایت به مراتب کمتر از آن چیزی میباشد که در ابتدا به آن اشاره شد.

· کسب اعتبار

زمانی که شما یک تارنما داشته باشید، مشتریان به شما بیش تر از قبلی اعتماد مینمایند. در واقعیت داشتن سایت نقش اسم مارک را برای مشتریان ایفا می نماید. در کنار مزایایی که گفته شد مشتریان شما به راحتی و با یک جستجوی معمولی میتوانند اطلاعاتی بدون نقص را از آنچه شما داشته اید بدست بیاورند. مورخ آغاز کسب و عمل، جور همت، هدف ها و منظره قادر است فقط بخشی از مزایای نقل شده باشد. بنابراین میباشد که شما میتوانید اعتباری را در طول بسیار کمتر از طریق های سنتی به دست بیاورید.

· بازاریابی شل و هدفمند

یکی‌از مقوله های مهم در فضای مجازی مشاجره بازاریابی میباشد. در صورتی بخواهیم در امر این مورد کلام کنیم نوشته‌ی علمی های متعددی را می قدرت تهیه و تنظیم کرد. منتها در اینجا قصد داریم تا در مجموع و موردی درخصوص این موضوع کلام کنیم. با به کار گیری از بازاریابی دیجیتال و سوای صرف مخارج هنگفت شما می‌توانید مشتریان بخش اعظمی را به سوی خویش جلب فرمایید. یکی این‌راه ها مشاجره seo تارنما میباشد که شما‌را روز آپدیت و نقطه به نقطه به سوی پیروزی سوق میدهد. علاوه بر این شما در seo میتوانید نتیجه ها را با هم مقایسه نمایید و از آن برای بهبود حالت به کارگیری فرمائید. بازاریابی دیجیتالی محدود به دوره، مکان و محدوده خاصی وجود ندارد و مشتریان بالقوه شما در فیس اعتماد به شما میتوانند تخت‌گاز به مشتریان بالفعل تبدیل شوند.

· سهولت در برقراری رابطه

فرض نمائید کسب و عمل شما هیچ وبسایتی نداشته باشد، در‌این‌حالت‌ مخاطبان شما به چه شکل میتوانند با شما رابطه برقرار نمایند؟ داشتن یک تارنما موجب برقراری سهل و بی آلایش برای مخاطب خواهد شد و این یک مزیت مهم برای شما شمرده می‌گردد. شما می‌توانید به راحتی از روش وبسایت با مخاطبان خویش در رابطه باشید. همینطور مشتریان میتوانند با ارائه نظرها خویش شمارا درباره‌ی پیروزی و بهبود کیفیت سرویس ها یاری نمایند. یک کدام از دیگر از مزایای داشتن یک وب سایت این میباشد که مشتریان فارغ از حضور فیزیکی می‌توانند از جزئی ترین سرویس ها شما در خصوص کسب و کارتان باخبر شوند.

· اهمیت عصر

دوره امروز برای همگی مهم میباشد، چه صاحبان کسب و عمل و چه مشتریان. در هرحال هرکس وقتی محدود داراست تا آن را صرف آشنایی سعی کسب و عمل شما نماید. در واقع شما با داشتن یک وب سایت برای مشتریان خویش اهمیت قائل گردیده اید و این مورد برای آنها خوشایند خواهد بود. وقتی که شما در بازار سنتی عصر میگذارید در هر لحظه تنها میتوانید به یک مشتری جواب دهید درصورتی که که با داشتن یک تارنما علاوه بر اینکه در طول صرفه جویی میکنید تارنما شما قادر است در لحظه به هزاران نفر سرویس رسانی نماید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 21:45

های مهم در طراحی سایت و قالب فروشگاهی چه چیزهایی است؟ طراحی وب سایت فروشگاهی و یا این که قالبهای فروشگاهی وردپرس و یا این که هرگونه فروش کالا فعلا از پرطرفدارترین قالب هایی که است که مشتریان در‌پی آن می باشند و می خواهند از این شیوه کسب درآمد داشته باشند . اما باید مطلع بود که پباده سازی این قبیل قالب ها در وردپرس اصول و استانداردهای خویش را داراست که می بایست در حق اولویت قرار بگیرند تا بتوانید سایتی عالی و پر بازدید و درآمدزا داشته باشید که‌این دستور به جذب استفاده کننده و مشتری اکثر برای شما ختم خواهد شد . در‌این متن به مواردی که احساس کردیم باید بدون شک در طراحی وب فروشگاهی طراحی سایت نظر شود میپردازیم . طراحی سایت

محتوای غنی : در طراحی یک وبسایت فروشگاهی خوب ارائه ی یک راهکار محتوای مطلوب با وب سایت می باشد به صورتی که نخستین به جای ارائه کالا، داده ها متاع را ارائه می‌دهیم . این کار در موفقیت سایت تاثیر بخش اعظمی دارااست . پلاگین های جانبی وردپرس مانند WordPress سئو امداد زیادی به شما مینماید .

رابط کاربری عالی : در پباده سازی یک وب سایت خوب فروش متاع و محصول، ارائه ی یک رابط کاربری مناسب است به نحوی که کاربر به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و یک تجربه ی کاربری عالی بدست آورد . این فعالیت سبب می شود تا استفاده کننده در بازدید مجدد از سایت شما ترغیب گردیده و حتی یوزرها دیگر را هم به بازدید از وب سایت شما دعوت نماید . سیرتکامل بندی محصولات یکی کارهایی می باشد که به استفاده کننده بازدید کننده از سایت شما امداد می کند تا راحت خیس و مالامال سرعت تر به کالا قضیه نظر خود دسترسی پیدا کند .

ویژگی
های وبسایت فروشگاهی
اکران و چیدمان محصولات : در طراحی یک قالب فروشگاهی و وب سایت فروش مال، خوب به نمایش گذاشتن تولیدها در ورقه ی اصلی سایت در قالب محبوب ترین تولیدات، جدیدترین تولید ها، پربازدیدترین تولیدات و … یک فرمان حتمی هست . این فعالیت سبب ساز می‌گردد تا کاربر بازدید کننده با تولیدها شما راحتتر و خوبتر آشنا شود و بتواند آسان خیس تعیین نماید .

بروزآوری مطالب سایت : در رئیس این جور سایت ها است، هر یک‌سری که مدیر یک وب سایت فروشگاهی با وردپرس فراوان سهل وآسان می باشد و گرفتاری ی کمتری دارااست اما ممکن است لازم باشد که هر روز چه برای ارزش محصول ها و چه برای خویش کالاها و تغییرات مربوطه به آنان بروزرسانی در لحاظ گرفته شود . یعنی دائما مطالب و محصولات را آپدیت نگه دارید . بخصوص ارزش آن ها .

تصاویر و توضیحات : ارائه ی تصاویر و توضیحات کامل همپا با ذکر نقاط قوت و ضعف برای تولید ها متفاوت هم برای جذب مشتری دوچندان تاثیرگذار است . همیشه یک عکس از کالای مورد نظر در کنار توضیحات ان روی کاربر تاثیر متعددی دارااست . وب سایت دیجی کالا این فعالیت را به بهترین نحو انجام داده است .

سبد خرید : گذاشتن مورد افزودن به سبد خرید در کنار هر متاع و همینطور وجود باکس کاوش از خصوصیت های با اهمیت یک وب سایت فروشگاهی خوب به شمار می رود . به دلیل آنکه استفاده کننده باید محصول خود را در اسرع وقت به سبد خرید خویش بیفزاید سوای هیچ زحمتی؛ در موضوع باکس جستجو نیز کاربر می بایست بتواند هر لحظه که خواست کالای گزینه نظرش را کاوش کرده و بهترین گزینه را به دلخواه خودش انتخاب نماید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 19:45

جاوا اسكريپ امكان طراحي شي گرا را دارااست؛ جاوا اسكريپت زباني مي باشد كه از O .O .P يا Object Oriented Programming پشتيباني مي كند و اصول پباده سازي شيء گرا را كاملا پشتيباني مي كند . اشياء را به راحتي مي توان با به كار گيري از جاوا اسكريپت، تولید كرد . علاوه بر اين، براي طراحي OOP هم مي قدرت از الگوهاي خاصي به کار گیری كرد . به کار گیری از OPP در گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك فرمان حتمي ميباشد كه ولي اين قضيه به نفع پروژه هاي كوچك خیس نيز مي باشد .

ششم: جاوا اسكريپت به راحتي طراحی سایت قابل توسعه مي باشد (jQuery, Angular, Prototype, Dojo)؛ گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك زبان برنامه نويسي لبریز سرعت و قدرتند براي پباده سازي اینترنت سايت و اينترنت اپليكيشن میباشد؛ به اين معني كه شما مي توانيد در پشت صحنه ي سايت، كارهاي دوچندان پيچيده اي را انجام دهيد كه به ظاهر سایت به هيچ تیتر پيدا نمي باشد . با به کارگیری از كتابخانه هايي كه بوسیله بسط دهندگان و برنامه نويسان مندرج میباشد، دست كاري و ايجاد تغييرات در وب سایت و بسط ي آن فعاليت دوچندان سادگي میباشد .
عامل 
هفتم: AJAX؛ در پيشين اینترنت وبسایت ها يك محيط ايستا بودند كه هيچ حركتي در آنها وجود نداشت؛ سايت هايي كه پاره اي پيشرفته بودند، برنامه كودكان هاي GIF را داشتند كه به يار آنان نشانه گر بود . در حالتی که در بخشي نيز مشكلي وجود داشت كه بايد در آن تغييراتي تولید مي شد، بايستي بارگذاری كل کاغذ از به عبارتي در آغاز انجام مي شد . توشه گذاري كل ورقه از ابتدا نيز دوچندان ناخوشایند بود . به همين برهان XMLHttpRequest با استقبال زيادي در جامعه ي اينترنت مواجه شد .
AJAX يا (Asynchronous JavaScript and XML) نيز با استفاده از XMLHttpRequest ساخته گرديده مي باشد . اين قابليت، درخواست هاي اطلاعاتي را سواي اين‌كه از ورقه بیرون شود، به سرورمي فرستد . اين كار را مسلما در بعضی از اينترنت اینترنت سايت ها مشاهده كرده ايد؛ به تيتر مثال در برخي از وب سایت ها، به هنگامي كه سرور در اكنون تلاوت اطلاعات میباشد، اشكالي را به شما سناريو مي دهد كه نشان مي دهد سایت در درحال حاضر قرائت داده ها مي باشد و اين به آن معني میباشد كه در طراحي آن وبسایت از AJAX به کار گیری گرديده مي باشد .
پباده سازي 
وبسايت با جاوا اسكريپت (JavaScript) طراحي 
اینترنت سايت با جاوا اسكريپت (JavaScript) 
ادله هشتم: نود جي اس Node .js؛ 
با پيدايش نسخه ي تازه جاوا اسكريپت به اسم Node .js ، محدوديت هاي جاوا اسكريپت از در ميان رفتند . يكي از داراي اهميت ترين محدوديت هاي جاوا اسكريپت اين مي‌باشد كه فقط در front-end كار مي كند؛ اما اين محدوديت با توليد ورژن ي نود جاوا اسكريپت، برطرف گرديده مي‌باشد . با Node .js انقلابي در موضوع ي دستكاري صفحات وبسايت و يا توليد واسط كاربري و دسترسي و دستكاري اطلاعات از سرور از طريق AJAX چهره بخشيد . Node .js بر روي موتور جاوا اسكريپت Google Chrome با اسم V8 شناخته گردیده و پياده سازي گرديده مي باشد . Asynchronous از مزيت هاي با اهميت نود مي‌باشد .
کلام 
انتها 
امروزه گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك گويش مناسب براي طراحي سايت میباشد . در شرایطی‌که چه در پیشگفتار اين گويش دوچندان نو كار بود ولی رويش دامنه و محدوده ي برنامه هاي آن، سرعت چشمگيري داشت و در اكنون حاضر به وسیله اكثر مرورگرهاي امروزی، پشتيباني مي شود . سعي جاوا اسكريپت با CSS و HTML و AJAXبسيار يك دست میباشد . در غايت به نترسي مي قدرت اظهار كرد كه گویش ايده آل براي طراحي سايت و اینترنت اپليكيشن، زبان جاوا اسكريپت است .

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 22:49

جاوا اسكريپ امكان طراحي شي گرا را دارااست؛ جاوا اسكريپت زباني مي باشد كه از O .O .P يا Object Oriented Programming پشتيباني مي كند و اصول پباده سازي شيء گرا را كاملا پشتيباني مي كند . اشياء را به راحتي مي توان با به كار گيري از جاوا اسكريپت، تولید كرد . علاوه بر اين، براي طراحي OOP هم مي قدرت از الگوهاي خاصي به کار گیری كرد . به کار گیری از OPP در گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك فرمان حتمي ميباشد كه ولي اين قضيه به نفع پروژه هاي كوچك خیس نيز مي باشد .

ششم: جاوا اسكريپت به راحتي طراحی سایت قابل توسعه مي باشد (jQuery, Angular, Prototype, Dojo)؛ گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك زبان برنامه نويسي لبریز سرعت و قدرتند براي پباده سازي اینترنت سايت و اينترنت اپليكيشن میباشد؛ به اين معني كه شما مي توانيد در پشت صحنه ي سايت، كارهاي دوچندان پيچيده اي را انجام دهيد كه به ظاهر سایت به هيچ تیتر پيدا نمي باشد . با به کارگیری از كتابخانه هايي كه بوسیله بسط دهندگان و برنامه نويسان مندرج میباشد، دست كاري و ايجاد تغييرات در وب سایت و بسط ي آن فعاليت دوچندان سادگي میباشد .
عامل 
هفتم: AJAX؛ در پيشين اینترنت وبسایت ها يك محيط ايستا بودند كه هيچ حركتي در آنها وجود نداشت؛ سايت هايي كه پاره اي پيشرفته بودند، برنامه كودكان هاي GIF را داشتند كه به يار آنان نشانه گر بود . در حالتی که در بخشي نيز مشكلي وجود داشت كه بايد در آن تغييراتي تولید مي شد، بايستي بارگذاری كل کاغذ از به عبارتي در آغاز انجام مي شد . توشه گذاري كل ورقه از ابتدا نيز دوچندان ناخوشایند بود . به همين برهان XMLHttpRequest با استقبال زيادي در جامعه ي اينترنت مواجه شد .
AJAX يا (Asynchronous JavaScript and XML) نيز با استفاده از XMLHttpRequest ساخته گرديده مي باشد . اين قابليت، درخواست هاي اطلاعاتي را سواي اين‌كه از ورقه بیرون شود، به سرورمي فرستد . اين كار را مسلما در بعضی از اينترنت اینترنت سايت ها مشاهده كرده ايد؛ به تيتر مثال در برخي از وب سایت ها، به هنگامي كه سرور در اكنون تلاوت اطلاعات میباشد، اشكالي را به شما سناريو مي دهد كه نشان مي دهد سایت در درحال حاضر قرائت داده ها مي باشد و اين به آن معني میباشد كه در طراحي آن وبسایت از AJAX به کار گیری گرديده مي باشد .
پباده سازي 
وبسايت با جاوا اسكريپت (JavaScript) طراحي 
اینترنت سايت با جاوا اسكريپت (JavaScript) 
ادله هشتم: نود جي اس Node .js؛ 
با پيدايش نسخه ي تازه جاوا اسكريپت به اسم Node .js ، محدوديت هاي جاوا اسكريپت از در ميان رفتند . يكي از داراي اهميت ترين محدوديت هاي جاوا اسكريپت اين مي‌باشد كه فقط در front-end كار مي كند؛ اما اين محدوديت با توليد ورژن ي نود جاوا اسكريپت، برطرف گرديده مي‌باشد . با Node .js انقلابي در موضوع ي دستكاري صفحات وبسايت و يا توليد واسط كاربري و دسترسي و دستكاري اطلاعات از سرور از طريق AJAX چهره بخشيد . Node .js بر روي موتور جاوا اسكريپت Google Chrome با اسم V8 شناخته گردیده و پياده سازي گرديده مي باشد . Asynchronous از مزيت هاي با اهميت نود مي‌باشد .
کلام 
انتها 
امروزه گویش برنامه نويسي جاوا اسكريپت، يك گويش مناسب براي طراحي سايت میباشد . در شرایطی‌که چه در پیشگفتار اين گويش دوچندان نو كار بود ولی رويش دامنه و محدوده ي برنامه هاي آن، سرعت چشمگيري داشت و در اكنون حاضر به وسیله اكثر مرورگرهاي امروزی، پشتيباني مي شود . سعي جاوا اسكريپت با CSS و HTML و AJAXبسيار يك دست میباشد . در غايت به نترسي مي قدرت اظهار كرد كه گویش ايده آل براي طراحي سايت و اینترنت اپليكيشن، زبان جاوا اسكريپت است .

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 22:49

نسبتاًً در زمان معاش کلیه ما این واقعه پیش افتاده که تمایل به خرید وسایل یا این که فروش وسایل استوک خودمان داشته باشیم. برای مثالً فرض فرمائید در انباری منزل شما وسایلی موجود است که سالهاست خاک می‌خورد و شاید این وسایل به عمل کسی بیاید و شما هم به یه خرده پول احتیاج داشته باشید.

خب بنظر شما می بایست چکار کرد؟ می‌توانید وسایل طراحی سایت خودتان را به سمساری برده و به شخص سمسار بفروشید که با این فعالیت شما از شخص مستلزم خبری ندارید و ممکن میباشد وسایل شما برای اینکه به دست نیازمندش رسد یک‌سری دست بچرخد و نفر پایانی با ارزش بالایی می بایست این وسیله را تهیه و تنظیم نماید اگر که می توانید بجای این عمل، خصوصی به وب سایت هایی مثل دیوار و شیپور زده و براحتی با به چنگ آوردن چندین عکس از وسایل خویش و نرخ‌گذاري بر روی آن ها، آن‌ها را به راحتی بفروش برسانید و به دست مستلزم واقعیش برسانید.

ساخت وب سایت و نرم افزار شبیه دیوار (پباده سازی نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی)

این نرم افزار ها و وبسایت های نیازمندی توانستند لینک قابل قبولی در بین خریدار و فروشنده به وجود آورند. برای مثال میتوان به وبسایت دیوار اشاره نمود. تیم گروه دیوار توانست با طراحی وب و نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی محبوبیت بسیار بالایی بین نرم افزار ها و همینطور درآمد بسیار خیر از این شیوه کسب نماید. گروه رایا پارس در‌این راستا و با داشتن مثال های بسیار خوب مانند طراحی وب سایت اطلاع رسانی کهربا خودرو و طراحی وب سایت اطلاع رسانی بروز باش، توانسته شغل های پیروز و باکیفیتی از خویش ارائه دهد. گروه رایا پارس قابلیت پباده سازی نرم افزار نیازمندی و طراحی وب نیازمندی را برای مشتریان گرامی مهیا کرده که همواره برای مشورت کردن در‌این دستور می‌توانید با متخصصین رایا پارس در رابطه باشید.

شما میتوانید جهت توصیه ساخت سایت و نرم افزار شبیه دیوار با ما در تماس باشید.

راههای رابطه با کارشناسان رایا پارس

تلفن تماس

شماره گوشی

پشتیبانی واتساپ: 09151210501

طراحی وب و نرم افزار خدماتی مثل دیوار یا این که شیپور چه مزایایی دارااست؟
پباده سازی نرم افزار شبیه دیوار یا این که طراحی وب خدماتی مثل دیوار این قابلیت و امکان را برای یوزرها شما آماده می‌کند که بتوانند براحتی محصولاتی که متبوع شما میباشند را بفروش برسانند و همچنین آنهایی که بدین تولیدات احتیاج دارا هستند آن‌ها‌را بخرند. آن ها می توانند با مدل بندی کردن تولید ها، اجناس متبوع خویش را پیدا نمایند و به معمولی ترین صورت ممکن با فروشنده رابطه برقرار کنند. مزیت این عمل اینست که درین در میان واسطه ها حذف گردیده و برای یوزرها از حیث اقتصادی بسیار به صرفه خیس میباشد. همچنین کسب و شغل های متفاوت می‌توانند کار های خویش و خدماتشان را به کابران متعددی اکران دهند. این چندین گزینه صرفا یک قسمت کوچکی از مزایای طراحی وب خدماتی شبیه دیوار یا این که نرم افزار خدماتی مثل دیوار میباشد. به عنوان مثال یکی خدماتی که در نرم افزار خدماتی یا این که تارنما خدماتی قابل ارائه و درآمد زا می باشد میتوان به نردبان دیوار اشاره نمود; شما هم می توانید در نرم افزار یا این که وبسایت خدماتی خویش با اخذ پولی از استفاده کننده اطلاع رسانی های آن ها را بصورت ویژه اکران دهید و در برهه زمانی وقتی معلوم در بالای فهرست دیگر اطلاع رسانی ها اکران دهید. همینطور می‌توانید از موسسات و ارگان های متفاوت تبلیغات اخذ کرده و آنرا در نرم افزار یا این که وبسایت خویش اکران دهید.

تجهیزات ویژه گروه رایا پارس در طراحی وب و نرم افزار خدماتی
امکان تثبیت اطلاع رسانی به نحوه های مختلفی از گزاره ویژه، فوری و بدون‌پول.

قابلیت اکران شهرها و جور بندی های متفاوت.

پنل مدیریتی ماهر.

نرم افزار بسیار نادر حجم و مطلوب

جست و جو متناسب با وضعیت مکانی

قابلیت و امکان مشاهده تصاویر محصول ها

ساختن پروفایل فردی

مدیر اطلاع رسانی ها و سرویس ها در پنل کاربری

گونه بندی بسیار جامع و گسترده

جست و جوی بار سریع در همگی اطلاع رسانی ها

قرار دادن نقشه وضعیت مکانی سرویس ها

قابلیت و امکان اضافه کردن و ذخیره محصول ها و سرویس ها منتخب

ورژن اینترنت و معرفی نرم افزار

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 16:17


گارانتی تولیدات: همه تولید ها 7 روز گارانتی برگشت وجه دارا هستند،
بها محصول ها: با دقت به مارک بودن کالاها، بها‌ها نسبتا بالا می‌باشند،
کیفیت تولیدات: با دقت به 7 روز گارانتی برگشت وجه، تولیدها این تارنما می بایست دارنده کیفیت خیر باشند.
پشتیبانی: شماره "تلفن اثبات" برای تماس با پشتیبانی در سایت موجود است.
2. مغازه اینترنتی پوشاک دیجی استایل
دیجی استایل یکی شایسته  طراحی سایت ترین مغازه اینترنتی خرقه میباشد که احتمالا آن را میشناسید. یکی‌از دلایلی که‌این مغازه با استقبال نسبتا خیر و خوبی روبرو شده‌است، تنوع ارزش تولید ها آن میباشد. در‌این مغازه هم می‌توانید محصول ها با قیمت خوب پیدا نمایید؛ هم تولیدها مارک با بها فراتر. 

این دکان در کنار عرضه جامه‌هایی با قیمت ارزان، خرقه‌های مارک هم دارااست، که برای اشخاص عشق و علاقه‌مند به‌این جور پوشاک مطلوب میباشد. شاید همین احترام به ذوق و سلیقه‌ها منجر گردیده که دیجی استایل روی خیلی از کلمه ها مرتبط با کسب و کارش، در جايگاه یک گوگل جا خوش نماید.

تولیدات دیجی استایل در 3 نوع مردانه، زنانه و نوپا‌گانه نوع بندی گردیده‌اند. در زمینه ی وضعیت بازگردانی جنس، دیجی استایل مثل بانی مد سخاوتمند میباشد. این دکان هم موقعیت 7 روز بازگردانی فرآورده را در مشت مخاطبان خودش قرار داده و مخاطبان می توانند در‌صورتی‌که که از خرید خودشان به هر دلیلی منصرف شدند، سریعا با واحد پشتیبانی دیجی استایل تماس گرفته و مبادرت به بازگردانی فرآورده نمایند. تماس با پشتیبانی دیجی استایل به امداد یک شماره تماس اثبات قابلیت پذیر میباشد.

نکته: دیجی استایل هم مثل دیجی مال یک دکان مارکت‌پِلِیس میباشد. یعنی این دکان محصول ها را به طور بدون واسطه به مخاطب نمی‌فروشد بلکه تولیدات آن را فروشنده‌های متفاوت سراسر مرزوبوم تامین می نمایند.

 

باز بینی کلی دکان اینترنتی پوشاک دیجی استایل
گارانتی تولیدات: همه تولید ها 7 روز گارانتی برگشت وجه دارا هستند،
ارزش تولیدات: تولیدات دیجی استایل، هم برای ارزان‌پسندان مطلوب میباشد و هم کسانی که به‌دنبال کالاهای برندِ لاکچری می باشند.
کیفیت تولیدات: با دقت به 7 روز گارانتی برگشت وجه و ولی ضمانت اصالت جنس بوسیله دیجی استایل، به لحاظ تولیدها کیفیت بالایی دارا هستند.
پشتیبانی: شماره "تلفن اثبات" برای تماس با پشتیبانی در تارنما موجود است.
3. مغازه اینترنتی خرقه سارابارا
مغازه اینترنتی خرقه سارابار هم، یک کدام از دیگر از سایت‌های دارای اعتبار در سطح اینترنت بوده که مدتی میباشد جزو شایسته ترین دکان های پوشاک شناخته می گردد. بها تولیدات سارابا اکثر زمان ها به جهت مارک بودن آن‌ها بالاست و برای ارزان‌پسندان خیلی مطلوب وجود ندارد.

یکی نقاط مثبت سارابارا، بازگردانی بی‌قیدوشرط تولیدات خریداری گردیده به زمان 3 روز میباشد. این یعنی چنانچه بعداز خرید فرآورده متوجه شدید، که به هر دلیلی از آن‌ها خوشتان نمی‌آید، میتوانید آن را به سارابار پس پیامبر و در کمتر از 7 روز هم پولتان را پس بگیرید. (همانگونه که خواندیم؛ دو مغازه معرفی گردیده گذشته هم این امکان را داشتند.)

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 16:42

فضای امروزه تولیدات وردپرسی به سیرتکامل‌ای میباشد که برای اکثر ایده‌هایی که ممکن میباشد به ذهن ما خطور نماید، یک حریف کار کشته به همپا یکسری پلاگین کودک در آن مورد موجود هست. به همین برهان نمی‌قدرت رقابت بسط‌دهندگان در وردپرس را امری معمولی در لحاظ گرفت و به راحتی از آن گذشت!

امروزه بسط‌دهندگان متعددی طراحی سایت  می باشند که از روش پیروزی در بازار رقابتی پلاگین‌هایشان توانسته‌اند اشخاص متعددی را با درآمدهای یک‌سری میلیون دلاری بکار گرفته‌اند. از این بسط‌دهندگان می‌قدرت به کمپانی‌هایی نظیر iThemes،Yoast, Gravity Forms،Awesome Motive،WooCommerce و… اشاره نمود.

برای افزونه‌های دوستداشتنی که دوست داران متعددی نیز در مخزن وردپرس دارا هستند، یادگرفتن‌ها، سرویس ها، گسترش‌دهندگان تولیدات فرعی و تکمیل کننده، دانلودهای زیاد و… موجود است. این موردها منجر می شوند تا گروه گسترش‌دهنده اصلی با سعی فراوان در بسط آن مبادرت نماید و حتی برخی از آن‌ها در معضل وصال به بخشی از سهم بازار میباشند.

فرآورده شما یک متاع میباشد
یکی موضوعاتی که یوزرها متعددی را تشویق به راه اندازی مغازه اینترنتی می‌نماید و رقابت گسترش‌دهندگان در وردپرس ارتقا داده، محصولاتی می باشند که به طور مجازی ارائه میشوند و در واقع کالای فیزیک نیستند. Alex Tubull در یکی‌از مقاله‌ها خویش به‌این زمینه که در حالتی‌که کالا شما یک متاع وجود ندارد، در طی سال‌های آینده به یک جنس تبدیل می گردد، اشاره نمود.

یک کدام از مواقعی که امروزه در درحال حاضر فیس دادن میباشد، بی آلایش‌خیس و سهل‌خیس شدن فروش آنلاین تولید ها میباشد. را‌ه‌اندازی دکان‌ها به طور اینترنتی نسبت به فعال‌سازی مغازه حقیقی وواقعی بسیار ساد‌ه‌خیس و نادر‌هزینه‌خیس میباشد. چون مردم میتوانند در کمترین عصر ممکن به تولیدها مایحتاج خویش دست پیدا نمایند.

وقتی که شما یک جنس ارائه می کنید، این بدان مفهوم وجود ندارد که رقیبی برای آن نیست! چون ممکن میباشد در به عبارتی مدل محصول ها دیگری وجود داشته باشند که شما‌را بدون چاره به رقابت بسط‌دهندگان در وردپرس می‌نماید. حتی در‌حالتی که مال شما از نظر کیفیت بسیار عالی باشد، بازهم تعدادی حریف برای شما وجود خواهد داشت.

ولی بدین مضمون‌ وجود ندارد که مال عالی شما مهم نباشد، کیفیت یک جنس بسیار مهم میباشد؛ ولی برای رقابت در بازار سنگین کفایت نمیکند! هم اکنون در صورتی‌که کالا شما اقتدار پایداری در بازار مالامال رقابت را نداشته باشد، چه اتفاقی برایتان خواهد زمین خورد؟

دربین رقابت گسترش‌دهندگان در وردپرس، در شرایطی‌که قصد ارائه محصولی را داشته باشید، بایستی اولا از کیفیت فرآورده خویش اطمینان کافی داشته باشید! بعداز اطمینان از فن‌ای و حاذق بودن فرآورده خویش می بایست با نحوه‌های بازاریابی متناسب با جنس خویش آشنا گردید. در‌این بازار رقابتی ممکن میباشد رقیبانی برای مال شما در جور‌های شبیه و مجموعه‌های توسعه و گسترش‌دهنده وردپرس وجود داشته باشد! یکی شیوه های موثر برای غالب شدن در این باره ارائه ایده‌ای مطلوب برای محصولاتی میباشد که رقیبانی برای آن وجود داشته باشند. این ایده قادر است یک طرح تشویقی یا این که یک نقطه تمایز بین مال شما و رقیبانتان باشد. سفارش میکنم پیش از آنکه بخواهیم مال خویش را آخری نمایید به همه این موردها بیندیشید تا در آینده مبتلا آن ایرادات نشوید و به جای مزه شیرین پیروزی، مزه تلخ ناکامی را تجربه نکنید.

فیض‌گیری
یکی شیوه های بسیار موثر و اثرگذار برای ورود به کسب‌وکار وردپرسی، ارائه تولید ها مربوط به وردپرس نظیر قالب و پلاگین‌های پباده سازی گردیده بوسیله شما و ارائه آن در مارکت‌های اهل ایران یا این که فرنگی میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی به باز نگری این مورد، رقابت توسعه و گسترش‌دهندگان در وردپرس و بقیه مشکلاتی که ممکن میباشد در این مورد وجود داشته باشد پرداختیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 14:40

طراحی سایت در حالی که‌این قضیه نیاز به اعلام کردن ندارد، البته می بایست اعلام کرد که تارنما های رنگین کمانی ابدا عملی نیستند.

ادغام رنگ های رنگین کمانی بسیار نامتناسب و بد منظر می‌باشند. آنان دقت یوزرها سایت را در صدر جذب می نمایند، ولی استفاده کننده سایت همین که متوجه شود که محتوای وبسایت نامعلوم میباشد، آن جا رها میکند.

در قبال از این شیوه به کارگیری نمائید: در صورتیکه می‌خواهید از رنگ های مختلفی استعمال نمایید، از سبک کادری به صورت نمونه استعمال فرمائید جایی که رنگ ها میتوانند با عامل ها خویش جدا از سایر در رابطه باشند. این ساخت سایت، انعطاف پذیری بیشتری را برای به کارگیری از رنگ ها به وجود میاورد، این در حالی میباشد که شم سامان یافتگی و نظم را نیز در سایت به ارمغان می‌آورد. 

رنگ تیره روی رنگ تیره/ رنگ پر‌نور روی رنگ پر‌نور
مانند گزینه رنگ پر‌نور روی رنگ پر‌نور و ترکیبی از رنگ های اشباع و با غلظت زیاد، این مورد هم بایستی سریعا اجتناب شود.
در صورتیکه فکر‌میکنید که‌این مسئله وقتی که از رنگ های یکنواخت به کارگیری میکنید، برایتان بسیار واقعه می افتد، مراقب باشید. این قضیه هنگامی که طراحان سایت در گیر تردید می‌باشند، بسیار حادثه می افتد.

درعوض از این شیوه به کار گیری نمایید: به کنتراست در ساخت سایت تصور کنید. چنانچه میخواهید از رنگ های گوناگون پر‌نور و تیره استعمال نمایید، در تارنما های اسکرولی ، آن‌ها را مانند یکی مورد هایی برای کاغذ اکران ها در حیث بگیرید. بدین چهره می‌توانید از تمام رنگ های تیره و روشنی که دوست دارید، به کار گیری نمائید که هم خوانایی داشته باشد و هم کاربردی باشد.

مشکی

مخصوصا در‌صورتی‌که هم در موردها پباده سازی چاپی و هم در طراحی وب سایت عمل می‌کنید- مانند هر طراح دیگر- استعمال از رنگ سیاه در پروژه های پباده سازی می‌تواند به طور نادرست به فعالیت رود. این رنگ در موردها چاپی با سخن "K" نمایان میشود، چون تنها از یک رنگ در پروژه های دیجیتالی استعمال می نماید، این رنگ بسیار یک پارچه و هموار میباشد.
به حقیقت ها تصور کنید، تمام ادغام رنگ های مشکی، معنای خاصی به آن بخشیده میباشد. از یک ادغام رنگ دیگر با مشکی به کار گیری فرمائید تا این مسئله را اضافه فهم فرمایید. در موردها چاپی رنگ های تیره و مخلوط آن با مشکی بسیار پاسخ میدهد.
در قبال از این گزینه به کارگیری نمایید: از ادغام رنگ سیاه با رنگ متناسب با آن استعمال نمایید که مرتبط با برندتان باشد و به معنای رنگ ها بسیار اعتنا داشته باشید. هر چه قدر که رنگ سیاه را به خاکستری تغییر و تحول دهید، اضافه پباده سازی را میتوانید در معرض مشاهده کرد کابران سایت بگذارید. از یک رنگ مشکی که اطرافش با رنگ های دیگر به فعالیت رفته میباشد و رابطه شان با یکدیگر تصور کنید.
بیشترین ادله که می بایست از این رنگ ها و ترکیبات شان خودداری کنید، نقص در خوانایی محتوای سایت و کنتراست آنان میباشد. حقیقت این میباشد که گزینش رنگ های صحیح و کنتراست میتواند در امروزی بودن پباده سازی تارنما هم تاثیر بگذارد.
بعضی وقتها مجبورید که یک پباده سازی را پر‌نور خیس یا این که تیره خیس از آنچه که انتظار داشتید، بسازید. به خاطر داشته باشید، این کارداران و این رنگ ها از فضا اطرافشان و مواقعی که در نزدیکی خویش قرار دارا‌هستند، تاثیر میگیرد.
در اینجا ترفندی موجود هست: در صورتی شما در پباده سازی دو به تردید می‌باشید و شک و تردید دارید، رنگ ها برای شما عملی نیستند و می بایست به آیتم دیگری برای امداد رجوع‌نمایید.
به کار گیری از رنگ ها به طور صحیح مدام در دنیای طراحی وب برای طراحان و حتی برنامه نویس های تارنما بحران برانگیز بوده میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 15:56

 طراحی سایت جاوا اسکریپت (به انگلیسی: JavaScript) لهجه برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر شی ها میباشد که به وسیله NetScape تولید شده است . این گویش، یک لهجه شی‌گرا می باشد که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 مندرج‌میباشد . علیرغم خطا همگانی، زبان جاوا اسکریت با لهجه جاوا ارتباطی ندارد، در صورتیکه چه ساختار این لهجه به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارااست که‌این فرمان برای یادگیری آسوده در نظر گرفته شده است . از همینرو دستورهای متداول مانند if, for,try . .catch ,while و… درین زبان نیز یافت می گردند . این لهجه قادر است نیز به طور تولید یافته و نیز به صورت شی گرا موضوع استفاده قرار گیرد . در‌این گویش شی ها با طولانی تر شدن متدها و ویژگی ها پویا به شی ءها خالی ساخته میشوند، خلاف جاوا . بعد از آن از ساخته شدن یک شی به طریق فوق، این شی می تواند تحت عنوان مثال‌ای برای ساخته شدن شی ها مشابه مسئله استعمال قرار گیرد .

طراحی وب
به علت این امکان گویش جاوااسکریپت برای ساختن مثال از سیستم مطلوب است . کاربرد گسترده این لهجه در طراحی سایت و تولید صفحه های و نرم افزار های اینترنتی میباشد و به امداد این لهجه می‌اقتدار به اشیاء داخل صفحه ها HTML دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را تغییر‌و تحول اعطا کرد . به همین علت برای پویا نمایی در سمت و سوی استفاده کننده از این لهجه استعمال می‌گردد . امروز میخواهیم به پیش برویم و ببینیم که چرا جاوا اسکریپت بهترین لهجه برای ساخت وب سایت و وب اپلیکیشن میباشد .

۱ . 
یادگیری Javascript شل میباشد در سالیان قبلی جاوا اسکریپت تحت عنوان یک لهجه دست و پا چلفتی یار و همدم با پنجره های گشوده شو (popups) و مساله مرتبط با ناسازگاری مرورگر شناخته میشد .

جاوا 
اسکریپت javascript


در ده سال گذشته جاوا اسکریپت به صورت چشمگیری تغییر کرد . 
حالا جاوا اسکریپت به راحتی قابل به کار گیری می باشد بدین حافظه که فراوان زبان انعطاف پذیر شده است و به صورت گسترده ای در سراسر مرورگرهای مرسوم استاندارد قابل اجراست و مفیدتر از مدام ظاهر شده میباشد! 
از آنجایی که جاوا اسکریپت یک گویش کامپایل وجود ندارد، چیزهایی نظیر رئیس حافظه یک نگرانی تبارک شناخته نمی‌شوند . نیازی به نگرانی درمورد بارگزاری و تخلیه محتوا، کامپایل یا این که گزینش مدل متغیر نیست . زیرا بخش اعظمی از وظیفه‌های سنگین وزن بوسیله مرورگر انجام می‌شود . Cody Academy یکی از منابع خوب برای یادگیری جاوا اسکریپت است که به رخ بدون پول در یک محیط تعاملی جاوا اسکریپت را میاموزید .

۲ . 
ویرایش جاوا اسکریپت آسان میباشد به راحتی می‌توانید کار با جاوا اسکریپت را آغاز نمایید چرا‌که شما حتمی نیست خیلی فعالیت انجام دهید . جاوا اسکریپت یک لهجه برنامه نویسی اسکریپت نویسی میباشد، بنابریان کدی که متن میگردد نیازی به کامپایل شدن ندارد پس تمام چیزی که لازم دارید تایپ کردن آنان در ویرایشگر مثل نوت پد یا این که هر ویرایشگر دیگر میباشد . با انتخاب یک ویرایشگر خوب قدرتمند خواهید بود کدها را بدون داشتن یک برنامه سنگین مثل Adobe Dreamweaver بصورت رشته ای بازنویسی کنید و در مدتی کوتاه یک اینترنت اپلیکیشن صحیح فرمائید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 22:25

 طراحی سایت وب لاگ و تارنما چه تفاوت هایی دارا هستند و کدام یک برای اینجانب مطلوب خیس می‌باشد؟

یک کدام از پرسشهایی که مداوما از ما پرسیده می‌گردد این میباشد که وب لاگ برای کسب و کار اینجانب مطلوب خیس هست یا این که تارنما؟ بطور کلی مهم‌ترین تفاوت های وب لاگ و سایت در چه چیزی است؟ کدام یک ارزش بالاتری دارا‌هستند و میتوانند به رونق کسب و عمل ما امداد نمایند؟

در صورتیکه چه وب لاگ ها و تارنما ها دارنده خصوصیت های مشابهی می باشند، البته آنان بسیار مختلف میباشند. ما درین نوشته‌علمی قصد داریم به گونه ای شما‌را با این دو آشنا کنیم و تفاوت های هریک را به شما بگوییم . گزینش فی مابین این دو برای معرفی کسب و کار شما حق شماست .

طراحی سایت

تعریف و تمجید وب لاگ به گویش بی آلایش
چنانچه بخوایم تفاوت های بلاگ و وب سایت را توضیح دهیم می بایست بدانیم که هر یک چه تعریفی دارند. وب لاگ چه می باشد؟ یک وب لاگ یا این که وب لاگ در واقع لیستی از محتویات ارسالی بوسیله وب لاگ نویس می‌باشد که بصورت زمانبندی گردیده و بر حسب مورخ ارسال نوشته‌ی علمی در کنار هم قرار گرفته اند و هر گاه نوشته‌ی‌علمی جدیدی در بلاگ یا این که وب لاگ منتشر شود در ورقه اولیه بلاگ ورژن بروز گردیده با اکران آن نوشته در بالاترین سطح نمایش داده می شود. در واقع شما در ورقه نخستین وب لاگ پایانی پست های یک وبلاگ یا این که به عبارتی آخری محتویات ارسالی را می توانید مشاهده کنید. داشتن وب لاگ ریلکس و مجانی می باشد و معمولا از ارائه کنندهگان اصلی میتوان در پهنا یک سری دقیقه یک خدمت مجانی وب لاگ اخذ کرد.

مختصات و ویژگیهای بلاگ
همانطور که گفتیم لیست پست های وب لاگ به ترتیب مورخ آخری ارسال شما مشاهده میشود.
در وبلاگ میتوان نصیب نظرها را فعال کرد تا اشخاص بتوانند نظر ها خویش را ارسال نمایند
همینطور نوشته های شما در وب لاگ، بصورت زمانبندی گردیده بر پایه ی مورخ ، نوع ، مولف و تگ ها بایگانی می شود
در بلاگ از سیستم RSS برای آگهی مطالب بروز به کارگیری می‌شود
ساخت و تهیه و تنظیم یک وب لاگ بسیار عادی و البته بدون‌پول هست.
در نشانی وبلاگ پسوند نشانی خدمت دهنده قراردارد و نشانی انحصاری وجود ندارد.
یک خیر و خوبی وبلاگ این میباشد که در راه‌اندازی یک وب لاگ نیازی به داشتن علم برنامه نویسی وجود ندارد
و بدی وب لاگ اینکه وب لاگ ها معمولا رسمیت ندارند و کاربرد فردی دارا هستند ، شما معمولا چیزی به اسم وب لاگ سازمانی ندارید.
تجهیزات بلاگ محدود میباشد و از گذشته از سوی خدمت دهنده رقم خورده میباشد.
وب لاگ ها معمولا به وسیله خدمت دهندگان وبلاگ نگهداری میگردند و طبیعتا دردسرهای محافظت کمتری دارا هستند
طبق روال مو جود بیش تر مواقع جمله ها و لحن بیانی که در وب لاگ ها به کار گیری می‌شود محاوره ای و غیر رسمی است.
محتوا در یک وبلاگ میتواند علائق فردی، تجربیات، استدلال ها و نباید ها باشد.
مولف ی یک وب لاگ به عنوان بلاگر شناخته می‌گردد
در وب لاگ بیش تر مواقع به کلمه ها ما و اینجانب اشاره می‌شود که نشان دهنده ی لحاظ مولف و یا این که توصیه وی درباره ی گزینه میباشد
وب سایت چه میباشد؟ 
تعریف معمولی وب سایت
میخواهیم تعریف و تمجید معلوم تری از وب سایت را داشته باشیم. تعریفی که بتواند تفاوت های بلاگ و سایت را بیش تر نمایان نماید. در مقایسه با وب لاگ ، یک وبسایت می‌تواند تمامی خصوصیت های یک وبلاگ را داشته باشد با این تفاوت که یک کاغذ منزل یا این که Home Page دارد که معمولا عوض نمیشود و برای مراجعه به صفحه ها دیگر تارنما گزینه به کارگیری قرار میگیرد و صرفا برای تماشا پست های ارسالی وجود ندارد. در حالتی‌که سایتهای رقیبان خویش را چشم باشید متوجه گردیده اسد که وبسایت های تجاری و زیبایی که در وب وجود دارا هستند معمولا بصورت حاضر و فراهم تنظیم نشده اند و برای فعال سازی یک وبسایت خوشگل شما بایستی بدون شک هزینه نمائید و شاید مجبور باشید یک وب سایت را از صفر تا صد خودتان یا این که یک طراح وبسایت تولید نماید. و ولی این مورد نیازمند هزینه می‌باشد.

مختصات و خصوصیت های وبسایت
تارنما ها دارنده یک برگه اصلی می باشند که بخش های دیگر تارنما را بصورت مجزا به استفاده کننده نشان می دهند.
در پباده سازی وب سایت ها ، نیاز کمپانی و با قالب خاص و آیتم عشق و علاقه کاری آنها گزینه اعتنا قرار می گیرد.
جذاب اینکه یک وبسایت ممکن میباشد باطن خویش یک بلاگ هم داشته باشد ولی فقط یک وبلاگ وجود ندارد. تارنما بسیار کامل تر میباشد.
معمولا در یک وب سایت معمولا نصیب سئوالات متداول موجود است تا داده ها بیشتری درباره‌ی وب سایت وجود داشته باشد
وب سایت ها صفحه نقدها و پیشنهادات دارا هستند و می توانند در جلب لحاظ یوزرها نکات بیشتری را مد نظر قرار دهند.
در پباده سازی یک تارنما شرکتی معمولا یک برگه مقررات و مقررات به کار گیری از وبسایت پباده سازی شده‌است.
وب سایت ها می توانند فروشگاه باشند و سرویس ها یا این که محصول ها خویش را معرفی نمایند.
متاسفانه برای فعال سازی یک وبسایت نیازمند پرداخت هزینه می‌باشید
لحن گفته ها و بیانی که در وب سایت ها استعمال میشود مقداری قانونی میباشد
از دیدگاه همگانی تارنما ها معمولا بصورت سازمان و قانونی کار مینمایند
در تارنما ها معمولا پباده سازی ها بصورت Static انجام می گردد و یوزرها دیگر نمیتوانند مقاله منتشر نمایند.
از مخارج وب سایت میتوان به هزینه ی فضای اینترنت، سرور، طراحان اینترنت، نویسندگان محتوا و غیره اشاره کرد.
نکته دیگر اینکه در وبسایت ها seo برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی سئو بسیار دشوارتر انجام می‌گردد
در وبسایت چهارچوب مشخصی برای پرداختن به موضوعات وجود دارد و از یک وحدت موضوعی در سرتاسر صفحه ها وب سایت ، تبعیت می گردد.
آیا اینجانب به یک بلاگ نیاز دارم یا این که یک سایت ؟
وب سایت یا این که وبلاگ؟ متاسفانه می بایست بگوییم که ما نمی توانیم دقیقا به شما بگوییم که وبلاگ نیاز دارید یا این که سایت ، این نیازهای شما می باشد که گزینش کننده تعیین شما می باشد. نخستین تصمیم بگیرید که دقیقا می خواهید چه کاری انجام دهید ؟ در‌حالتی که از بابت دارایی در مذیقه می باشید و می‌خواهید تنها ورقه ای داشته باشید که بصورت مستمر در آن محتوا برای مطالعه خوانندگان قرار دهید بهتر میباشد که یک وب لاگ فعال سازی فرمایید. از طرف دیگر در شرایطی‌که می‌خواهید یک گروه کامل تجاری که معرف خودتان و سازمانتان میباشد داشته باشید و بنوعی مارک سازی فرمائید و علاوه بر این بتوانید پست و نوشته‌ی علمی ارسال کنیدو بقیه تجهیزات تخصصی را نیز داشته باشید شما حتما به یک سایت نیاز دارید. ساخت یک بلاگ چندان عمل بزرگی وجود ندارد و رقیبان شما صد رد صد اینکار را کرده اند و در‌حالتی که می خواهید یک سرو گردن از آنان جلو باشید بهتر میباشد سایت داتشه باشید. در وبلاگ فقط چیزی که مایحتاج هست پی بردن محتوایی برای ارسال و داشتن هدفی برای ساخت یک بلاگ میباشد. محتوا در یک بلاگ می‌تواند علائق فردی، تجربیات، استدلال ها و نباید ها باشد. در صورتی شما یک کمپانی دارید بدین ترتیب شما بی تردید نیاز به یک وب سایت دارید که قابلیت و امکان های وبلاگ را داخل خویش داشته باشد ، اما اعتنا کنید که در صورتیکه می‌خواهید تارنما داشته باشید یا این که بایستی علم لازم کدنویسی را بلد باشید و یا این که اینکه مخارج راه‌اندازی یک وبسایت را به طراحان سایت پرداخت کنید. طراحی وب سایت مشتمل بر هزینه هست چون هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد. البته سیستم های مدیر محتوای رایگانی هم وجود دارند که به شما قابلیت فعال‌سازی بسیار معمولی یک وبسایت ترکیبی با بلاگ را میدهند که از آن گزاره می شود به WordPress اشاره نمود. وب لاگ قادر است تحت عنوان ابزاری برای جذب ترافیک بوسیله تارنما شما استعمال می گردد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب :  طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 21:10